Štíhlá postava ? sen každé ženy! Kdo by nechtěl mít postavu jako modelka. Pod oblečením ještě jakš takš nedostatky skryjete, ale co v létě, když se nosí mini, tílečka a chodí se k vodě? V plavkách jde vidět vše. Zde je pár rad, jak si lze vytvarovat postavu nebo alespoň ztratit pár špečíků. Počítejte, že budeme muset okrašlovací kůře věnovat zhruba 3 týdny, aby šel znát nějaký výsledek.

Co je zapotřebí?

Důležitý je pohyb. Bez něj to prostě nepůjde. Ideální je šestkrát týdne, alespoň pár minut pocvičit apod. Sedmý den věnujte odpočinku. Rovněž je potřeba pravidelně jíst, nejlépe po třech hodinách. Svůj sen o krásné postavě založte na tom, že se nejedná o drastickou dietu, avšak o sportování. Při sportování používejte různé zpevňovací stroje a přístroje.

Jaký vybrat sport?

Jestliže vám pohyb nevadí, máte vyhráno. Jakkoliv se budete hýbat, bude to jen dobře. Máme však pár tipů, co by mohlo bavit i vás, co sport úplně nemilujete. Jedním z příjemných sportů a zároveň odreagování je plavání. Choďte si zaplavat do bazénu, avšak dejte si zabrat, nejlépe 2 krát týdně. Pro začátečnice je ideální fitness. Zde se vám bude věnovat lektor, který vám ukáže, jak máte cvičit. Zpočátku to pro vás bude jistě makačka, ale tělo si zvykne a poté pro vás nebudou různé cviky problém. Ideální je cvičit 3 krát týdně. Velmi oblíbená je nyní zumba, spinning, speeding. I zde si můžete dát pořádně do těla a spálit tuky. Pro sportovkyně je vhodný např. běh. Je dobré, když se sportuje opravdu každý den a aktivity si rozdělíte podle toho, co vám vyhovuje.

Nezničte se!

I když budete sportovat denně, i během náročnějších cvičení si vyberte takový pohyb, který bude volnější, např. pilates, tanec nebo jóga.

Užijte si relaxace

Samozřejmě to nepřehánějte a dopřejte si i odpočinkový den. Zajděte si na masáž, třeba na lymfatickou. Když budete v bazéně, zajděte do vířivky, kde se skvěle uvolníte. Vhodná je také sauna, zde se zbavíte přebytečné vody v těle. Osvěžíte tělo i mysl.

Zdravá strava

Každopádně ani bez správné stravy by to nešlo. Základním pravidlem je jíst malé porce, avšak častěji, každé 3 hodiny. Nemusíte se až tak omezovat, avšak je dobré vědět, které potraviny vám nebudou moc prospívat a které byste měli vyřadit. Jsou tím veškeré sladkosti, smažené pokrmy, pečivo z bílé mouky, káva a alkohol. Jestliže chcete shodit, je dobré se také držet zásady nejíst od 6 hodin večer. Bude se vám jednak dobře spát a účinek se za pár dnů projeví.